Bend it like the Beatles



Igår fick jag syn på en annons i lokaltidningen om "yogamaraton". I min lilla hemort skulle en yogastudio idag hålla drop-inkurser under 24 timmar i sträck. Spännande, inte sant?
Så vid 10.00 hade jag tagit cykeln och trampat iväg till den 1,5 tim långa nybörjarpasset i kundaliniyoga (får dock bara "Kunigunda" i huvudet varje gång jag försöker säga det!).
Och det var intressant. Skön träning, kanske något för mycket mantra för min smak. Det svåraste under passet var annars att inte tänka på något, speciellt jobbigt var det när man kom på sig själv att tänka och därför var tvungen att försöka tänka bort tankarna...
Inte helt lätt om du förstår vad jag menar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0