Happy (birthday) Harry!



Vet ni vem som fyller år idag? Harry Potter såklart!
Förutom att bänka sig framför TV:n ikväll och se någon av den fantastiska seriens filmer så klär jag mig lite magiskt, dagen till ära - i en förtrollande kjol från H&M, mormors makalöst mysiga kofta från 50-talet, linne i egen design samt min lilla ihopknåpade Golden Snitch.
Jag vet, lätt nördvarning här, men jag kan inte rå för det.
Förresten, ni har väl spanat in trailern för kommande Harry Potter and the deathly hallows?
Om inte, gör det genast!


Kommentarer
Postat av: Malin

Attans det glömde jag! jag har nog inte skämts lika mycket sen när jag glömde Dobbys födelsedag (27juni) jag hade lovat mig själv att jag skulle fira Dobby men sen så glömde jag helt av det. Det är knappt så jag kan kalla mig potternörd längre. HEMSKT!!

2010-08-06 @ 15:27:45
URL: http://krumelurpillret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0