Välj pillerburk - inte piller!





Pillerburk, kära pillerburk.
Så länge jag kan minnas har jag älskat den lilla hatten som blev ikoniserad
 och mesta mode under 60-talet tack vare Jacqueline Kennedy.
Finns det egentligen någon annan accessoar som passar bättre till uttrycket "pricken över i" än denna sötsak?

Under min modistpraktik tog jag nu självfallet chansen att skapa en alldeles egen.
Resultatet kan ni skåda ovan, senapsgul med draperade svarta pärlor och ett leopardfläckigt foder.
Vad tycker ni, fint eller fult som snus?


Kommentarer
Postat av: malin

Fint som bus! (för snus är ju egentligen inte så fint) förra hatten var också rejält fin.

2010-11-08 @ 10:54:09
URL: http://krumelurpillret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0