Lakritspingla



Visst är det härligt när det är busväder ute och man vet
 att man kan få stanna inomhus resten av dagen?
Ialla fall blir jag på ett väldigt myshumör!
För att verkligen toppa eftermiddagen bredde jag två bitar scones med sylt och tog fram mormors gamla fotoalbum. Där hittade jag ett finfint litet foto på henne från 40-talet som jag bara var tvungen att rita av!
Sedan monterade jag teckningen på ett läckert tidningsurklipp med lakritsringar på och resultatet kan ni skåda ovan.
Hur toppar ni er eftermiddag på bästa sätt?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så himla fint! Gud vad duktig du är! och jag tycker också att det härligt med ruskväder, jag myser i fulla drag!

2010-09-18 @ 10:59:41
URL: http://hallonsemla.devote.se
Postat av: Malin

Lakrits må smaka pyton i min munn men det var en riktigt trevlig bild ändå!

2010-09-26 @ 13:07:50
URL: http://krumelurpillret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0