Födelsedagspresefenter



DVD:er en masse, bästaste boken om Marimekko, dunderfina skor, fyndiga örhängen i form av blixtlås och skruvar...
Tala om materiellycka!
 Och så fick jag boken om Tant Grön, tant Brun och tant Gredelin - jag läste den bara någon gång när jag var liten och har så ångrat att det inte blev fler tillfällen. För den är ju bara så fin!
På något mirakulöst sätt misstänkte min mor samma sak och gav mig boken.
Sedan blev det kladdkakekalas (Sveriges finaste ord?) hos mormor och morfar.






Dagen efter, på den riktiga födelsedagsmorgonen, blev jag väckt av mina underbara flatmates, Angelica och Sara.
Tillsammans med en dunderfin sång levererade de galet fina presefenter, som ni ser ovan.
Och tårthalsbandet, den är så go att jag nästan äter upp den.
Men bara nästan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0