Crazy!



Om exakt en vecka så fyller denna blogg 1 år!
Det är så enormt roligt att ni kikar in här och att läsa alla era fina kommentarer!

Jag tänkte att det kunde vara dags för en sådan där härligt heltypisk bloggrej - frågestund!
Har ni något ni vill fråga mig? Passa då på, jag sammanställer dem på söndag och svaren kommer upp nästa onsdag!
Så det är bara att poppa upp med vilka frågor som helst i kommentar-länken nedan.

Question time!
Next week the blog is celebrating its first birthday and I think it's time for letting y
ou get to know me a bit more.
So, if you have any question about me or the blog - just fire away!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Du har en himla fin blogg! Jag undrar, vad är det bästa med att plugga i Båstad? Vad är det du kommer att sakna allra mest? Och berätta något om dig, som näst intill ingen känner till. Kramkram

2011-04-14 @ 13:34:29
Postat av: Malin

Hurra för bloggen! Vilken är fin favorit Potter karaktär? Om du fick välja en magisk förmåga vad skulle det då vara? Om du fick välja verkligen vilket djur som helst som husdjur/sällskap vad skulle det då vara? Kram!

2011-04-14 @ 22:24:13
URL: http://krumelurpillret.blogspot.com
Postat av: Malin

Gud vilken läcker blid! Och grattis till bloggen! :D

2011-04-21 @ 07:47:07
URL: http://sandstroom.blogg.se/
Postat av: Kosmoskatten

Oj! Vill du dela med dig av hur man gör sådana där fina bilder? hoppas :)

2011-04-24 @ 20:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0