What to do with my doo?

Älskade läsare,
jag har hamnat i en hårkris!
Jag kan bara inte bestämma mig om hur vilken frisyr jag vill ha!
Kortkort, page, axellångt, lång lugg, kort lugg, ingen lugg...


blond mellanlängd utan lugg...


...långt blont med lång lugg...


... mörkbrun page...


... röd mellanlängd med lugg...


... +axellångt i cendré...


... mellanlängd utan lugg i choklad...


... med lugg...


... aningen rödare...


...five point cut-aktigt...


... chokladig bob med lugg...


... lockig cendré...


... pixie cut...

... och nu en pixie cut som vuxit till sig en aning.
Och nu står jag här och vet inte vad jag ska göra.
Vad tycker du känns mest rätt?

Kommentarer
Postat av: felicia

jisses vad många frisyrer du hunnit med, och du passar i alla. men om jag måste välja säger jag nog chokladig bob med lugg. den var väldigt stilig och söt på samma gång.

2011-08-27 @ 22:50:35
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: Helena

åh vad jag gillar din blogg :)

2011-08-28 @ 07:56:45
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Vilde

PIXIE!

2012-02-21 @ 19:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0