Fulländad fond

Annie Leibovitz
Att välkomnas av en finfin bild varje gång man slår på datorn är inte helt tokigt.
Denna sagolika bild tog Annie Leibovitz för Vogue dec 2003 och har legat på min dators skrivbord ett bra tag nu. 

Den gestaltar en av de mest fantastiska sagorna någonsin - Alice i Underlandet;
en av de mest makalösa modisterna någonsin - Stephen Jones
och en av de mest briljanta designers någonsin - Christian Lacroix.
Kan det bli bättre liksom?
Vad har du som bakgrund på din dator?

Kommentarer
Postat av: Emma

Insåg precis att mitt skrivbord bara är helt blått. Skall byta till något finare direkt. Tidigare hade jag ett foto med utsikten från mitt vardagsrumsfönster i sirligt kvällsljus en sensommardag, helt klart finare :)

Tack för en trevlig blogg!

hälsningar Emma

2011-03-05 @ 22:22:59
URL: http://avminsyster.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0