Vals med briljans



Idag hade vi mösspåtagardag i skolan - 
vi fick ta på oss studentmössorna bak och fram (fast jag lånade en från vinden eftersom jag har tänkt sy min mössa men ännu ej gjort det...), lärde oss vett och etikett om den stundande balen samt fick en danslektion i vals.
Himla kul faktiskt! Har/hade ni också denna fina tradition på er skola?

Denna dansanta dag är som ni alla troligtvis vet även den stora bröllopsdagen för kronprinsparet Kate & William.
Därför tkr jag att det passar utomordentligt bra att sumera upp dagen och bjussa på en vacker vals (om inte den vackraste i filmhistorien?!) av prinsessan Anastasia.

Kommentarer
Postat av: Linn (knyttsak)

När jag tog studenten hade vi inte mösspåtagning förrän den dagen vi gick ut. Fast vi fick träna på en massa danser till balen några veckor innan den var, det var trevligt =)

2011-05-01 @ 13:02:25
URL: http://knyttsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0