Vintagejakt i Cph



Igår var jag och min mor bjudna till en väns repertoar i Köpenhamn där min moster satt vid pianot. Eftersom detta var först på kvällen så drog jag med min mor på vintagejakt och fann superfina ting!
Ovan, från fantastiska Kitch Bitch(Læderstræde 30), en klänning som kanske ska få klä mig på balen...



I en annan boutique hittade jag den här godbiten, knallorange och alldeles, alldeles förträffligt fin.



Coola Köbenhavn K(Studiestræde 32) hade denna kalasfina klänning. Trots att mamma tyckte den var förfärligt gräslig och knappt ville hålla i den så var jag bara tvungen att köpa den. Jag ser nämligen stor potential i denna dress - allt som krävs är att den lagas lite och sys om från trött 80-tal till lårkort 60-tals swing. Upp med fållen och den är hemma i hamn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0