PPD och jubel på samma gång









Tack vare DN, så vet jag nu att min åkomma har ett namn
- PPD -
post-Potterdeprission.

I artikeln kunde man läsa att "Urban Dictionary definierar tillståndet så här: "Känslan av tomhet som uppstår efter att man avslutat den sjunde boken i Harry Potter-serien och inser att det inte kommer något mer.”"
Känner ni igen er? Läs hela reportaget här.
Av egen erfarenhet så ser jag till att alltid läsa ut böckerna på kvällar/nätter (eftersom var gång man avslutat en bok så känner man sig, som sagt, fullkomligt ihålig)
Dock var jag lika deprimerad när jag vaknade morgonen efter.
Men så vid lunch såg jag med glädje brevbäraren komma och lämna ett digert paket från press-stop.
Och där, där i fanns Empires senaste nummer som blivit ett hyllningsnummer åt HP-filmatiseringen.
Åhå, lycka!!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej du!

Nu har jag lanserat den största tävlingen någonsin på bloggen! Nu kan du vinna EN VECKAS RESA TILL MADRID FÖR FYRA (!!) PERSONER!!! Hur underbart låter inte det?



Gå in på www.submit.blogg.se för mer information.



Om du tror att du inte har någon chans att vinna så tycker jag att du ska bli av med den tanken. För vem vet, kanske blir du den lyckliga vinnaren? Du förlorar ju ändå inget på att vara med ;)

2011-07-11 @ 13:32:39
URL: http://submit.blogg.se/
Postat av: Malin

Efter jag såg detta inlägg rusade jag ner till pressbyrån för att se om de hade något nummer, tyvärr hade dom inte det men de skulle få det på torsdag. Vore ju perfekt om jag kunde få den på torsdag för då lär min PPD vara värre än någonsin.

2011-07-12 @ 19:54:19
URL: http://ahlinmalin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0