Bläck - blodigt allvar


we♥it

Jag trotsade febern i helgen och begav mig till Dunkers för att se det sista av utställningen Krona&Krans.
Väl på plats upptäckte jag att de även visade ett bildspel i kulturhuset om tatueringar.
Björn Abelin och Elisabeth Åsbrink är människorna bakom Bläck som har fångat människors historia och bild om tatueringskonsten. Från urminnes tider till dagens tatuerings trender. 
Det var fantastiskt vackert och är absolut värt ett besök.
Du kan se den gratis t.o.m 31 juli!

Har du redan eller
kan du tänka dig en tatuering?

Kommentarer
Postat av: milena malmros

Jag har inget.. funderar mycket på om jag hade ångrat mig :/ du då?? :)

2011-05-16 @ 13:04:33
URL: http://milenamalmros.blogg.se/
Postat av: Cherry Ace

Sv Milena: Ja, det är ju det som är det trixiga. Jag har själv ingen ännu, men kan absolut tänka mig att skaffa en så snart jag hittar den rätte ;)

2011-05-19 @ 23:29:56
URL: http://cherryace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0