Sommarprojektet



Min förtvivlade arbetslöshetsångest kom jag över samma sekund som jag insåg att det är nu jag har tid att förkovra mig i något eget kreativt litet projekt. Inget stressigt, påtvingat skolarbete utan ett sommarprojekt som är självvalt och som kan filas på hur länge jag vill!
Vi installerade nyligen en värmepanna i vårt hus, hemskt ful, stor och tråkig. Jag kände ett starkt behov att göra något av denna deprimerande syn.
Så en vacker dag kom jag på att man skulle kunna hänga ett skynke framför på vilken jag har broderat en massa filurer som knyter an till denna sommar. Likt en dagbok fast i form av broderi.
Har ni hittat på något roligt projekt att göra i sommar? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0