Rock n'roll à la säckpipa



När jag broderar brukar jag ofta lyssna på musik eller se på TV samtidigt,
och häromdagen såg jag på borttagna scener ur HP & den flammande bägaren.
I filmen får man bara se & höra början på The Weird Sisters's grymma framträdande på julbalen men
 på extramaterialet (och youtube) går det att finna hela showen.
Det som är så fantastiskt med den, förutom att de är helt sagolikt coola och ser ut precis som ett äkta wizard-rock-n'roll-band, är att vid 2:30 rockar killen med säckpipan loss totalt.
Och det är så läckert! Jag har aldrig hört någon riva av
 en säckpipa på det viset. Men wooah så fräckt!!
 Vill höra med av det här, men finns det några sådana band - i verkligheten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0