Utmanad!


Elizabeth Montgomery

Jag har blivit utmanad av sagolikt fina Malin och självfallet antar jag denna!

4 tv-program jag ser:
-Mad Men
-I Anneli
-Robins
-Systrarna Elliot

4 saker jag gjort idag:
-Målat
- Hallkonferens med Lisa
-Promenerat med vovven
-Broderat

4 saker som jag längtar efter:
-Kaffe
-Glögg
-Julpynta
-Harry Potter-premiären(!!)

4 saker på önskelistan:
-Karins broderier
-Ittala/Marimekkoskål
-The Imaginarium of Dr. Parnassus
-Snö

4 saker jag avskyr:
-Riskakor
-Film där folk mördas stup i ett
-Diskriminering
-Ignorans

4 jag utmanar:
-Miriam
-Karin
-Elin
-Sara


Kommentarer
Postat av: malin

Att jag inte tänkte på harry när jag skrev längta listan! Var tvungen att kolla upp vad systrarna elliot var för något och den serien verkar jätte fin. Hemskt synd att I Anneli är slut nu.

2010-11-08 @ 10:48:53
URL: http://krumelurpillret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0