All We Need Is Love

pic

Jag fick ett sms från Sara i tisdags;
"Tänkte bjuda dig på teater på torsdag kl sju. Sugen? Den heter All We Need Is Love. Pusspuss"

Inget som refererar till the Beatles kan vara dåligt, tänkte jag och tackade ja!
Det var inget om the fab four, däremot om sex fantastiska killar och deras berättelser.
Homosexualitet idag (och på 70-talet) åskodligjordes på scen med dramatik och dans.

Har ni vägarna förbi Malmö så rekommenderar jag starkt att gå och se denna fängslande och briljanta show.
Men bli inte alltför bedrövade ifall ni inte har möjlighet att se det live - den 13:e april så kommer Svt och filmar föreställningen så den kommer troligtvis sändas på TV förr eller senare!

Kommentarer
Postat av: Marieh

Åh det lät verkligen intressant. Får hoppas att jag inte missar det när det väl kommer på TV då :)

2011-04-09 @ 21:01:59
URL: http://mariehsvardag.blogg.se/
Postat av: Elvira

Åh, min pappa är med i den föreställningen. Hemskt kul att du gillar den! All we need is love är verkligen speciell. Ska berätta om detta blogginlägget för honom, då blir han nog varm om hjärtat!

2011-09-25 @ 09:25:43
URL: http://baraelvira.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0