Vidunderliga Westwood

Viviennewestwood_large
we♥it

Punkdrottningen Vivienne Westwood, vilken kvinna!
Denna dame har regerat modescenen sedan 70-talet och hon porträtterades häromdagen i ett fantastiskt skönt reportage på Svt. 
Jag blev om möjligt ännu mer kär i denna makalösa lady som far fram och tillbaka på sin cykel i London med en bandana printad med texten "branded" som skyddar hennes berömda röda hår.
Missade du avsnittet eller har lust att se det igen? Klicka då här och se det på Svt Play.

Kommentarer
Postat av: mikaela

oh det där ska jag ju helt klart kolla upp om jag kan titta på trots att jag inte bor i svea! hoppas...

2011-09-02 @ 11:10:44
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: mikaela

oh mon dieu! sorry för så sent svar! men nä, har ingen erfarenhet av EF, men sorbonne är bra :) väldigt franskt också såklart(allt är på franska tex). men EF-grejen låter ju superhäftigt! två vackra storstäder på en termin, fett! har du bestämt dig för vad det blir?

2011-10-04 @ 20:58:49
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0